מבצע אומן: הרב בן נון נועד עם שר הדתות האוקראיני

    נתי קאליש No Comments on מבצע אומן: הרב בן נון נועד עם שר הדתות האוקראיני

    פחות מחודש לימי ראש השנה ונסיעת עשרות אלפי החסידים לאומן. יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון קיים מפגש תיאום עם שר הדתות האוקראיני ויקטור ילנסקי. סוכם על הקמת מערך תיאום ובקרה למניעת עומסים בגבולות היבשתיים של אוקראינה עם המדינות השכנות

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות


    שר הדתות האוקראיני מר ויקטור ילנסקי ויו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון קיימו מפגש תיאום לקראת התקבצות רבבות חסידי ברסלב ותחילתו של פרויקט אומן ראש השנה.

    הרב נתן בן נון העלה במהלך המפגש את הקושי והאתגר אותם עוברים הנוסעים להתפלל בקברו של הצדיק בעודם עושים מסע ארוך וממושך דרך מדינות נוספות בדגש על העיכובים והקשיים בעת חציית מעברי הגבול.

    כפי שפורסם, בשבועות האחרונים התקיימו מפגשי תיאום עם נציגי הממשל במדינות החולקות גבול יבשת משותף עם אוקראינה בהם סוכם על הקמת מערך בקרה לצמצום העיכובים והעומסים בגבולות ככל הניתן.

    בהמשך לתיאומים עם המדינות החולקות גבול יבשתי משותף עם אוקראינה, נקבע כי גם בצד האוקראיני יוקם מערך לתיאום ושיתוף פעולה מוקדם במטרה לצמצם את העומסים במעברי הגבול לקראת ראש השנה וכן בדרך חזור.

    בין השאר, הוקם צוות לתיאום ושיתוף פעולה בין מחלקת הגבולות, יחידת המכס ושאר הגורמים המעורבים. התיאום יכלול תגבור צוותי הגבולות בזמני עומס. צוות התיאום יעודכן מראש על כמות הנוסעים ומספר האוטובוסים ורכבי הסעות המיועדים לעבור בגבול.

    יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון, מקיים מאז כניסתו לתפקיד ניהול הציון הקדוש לפני כעשור, מגוון פעולות הסברה ברחבי אוקראינה לצד קיום מפגשים ודיאלוג מתמיד מול בכירי העירייה והממשל.

    יודגש עוד, כי יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון נמצא בקשר רציף ומנהל דיאלוג פורה עם בכירים רבים בממשל האוקראיני במגמה מתמדת לקדם שיתופי פעולה בין ראשי הממשל לטובת קבר רבי נחמן וציבור המתפללים העולים לתפילה בציונו של הצדיק באומן.

    קברו של הצדיק זיע"א באומן מהווה מוקד עניין בעל משמעות רבה ועמוקה בקרב אזרחי ותושבי אוקראינה. רבים אף שמעו על סגולות המקום הקדוש המסוגל להיפקד בדבר ישועה ורחמים. מאז תחילת המלחמה בולטת נוכחותם של אנשי צבא רבים העושים את דרכם לחזית הלחימה המקדימים לשפוך שיח, תחינה ובקשה במקום הקדוש.

    בסיום המפגש העניק הרב נתן בן נון לשר הדתות מר ויקטור ילנסקי ספר עם ציטוטים ומשפטים מתורתו של רבי נחמן, שיצא לאור בשתי שפות, עברית ואוקראינית על ידי העיתונאי היהודי – אוקראיני אדוארד דוקס.



    0 תגובות